13 december - Lucia

Lite tråkigt om vad jag gjort de senate dagarna.

Fredag
Började med att dissa lucian i skolan och drog i sätllet till maxi för att köpa en julklapp som mamma skulle ha till brorsan. Sedan var det graf ett tag där vi håller på att göra en folder. Efter lunch var vi på en teater och som tur vad slutade den i tid så att jag hann med bussen till Oskarshamn där jag mötte upp mamam och pappa och gick till Intersport för att köpa ett par pjäxor!

Lördag
Mamma väckte mig idag bara för att jag var tvungen att plugga =( Dock tog det ungefär en och en halvtimma till två ^^
Efter att jag ätit frukost och klagat lite över att jag tyckte att jag köpt för liten storlek på pjäxorna när jag prövat hemma med skidstrumpan ringde mamma till Intersport för att ta reda på om halvnummret över fanns kvar. De svarade först, efter det när vi skulle ringa upp igen för de hade så  mycket att göra tog det tre samtal innan de väl svarade. Det slutade med att mamma och jag åkte ner för att pröva halvnummret över och till slut bestämde jag mig för att ta dem. Som tur va fick jag byta fast det var en reavara. =D
När vi kommit hem igen och i väntan på att maten skulle bli klar var det bara att börja plugga =(. Eftermaten när jag pluggade igen började jag jämra mig om att jag inte fick se något luciatåg då tanken var att jag skulle stanna hemma och fortsätta plugga. Lyckades i alla fall till slut "övertala" mamma om att få gå på vårt luciatåg i Missionskyrkan =D. Duktiga var dom för att va i den åldern och jag vet ju själv hur nervös man är och glömmer hälften av allt det där viktiga man övat in och kunnat så bra innan. Fika och lotter efter det, dock ingen vinst =(, men mormor drog hem två!
Hem igen och plugga, besvara instuderingsfrågorna jag hade kvar och mamma förhörde mig lite halvt.

Söndag
Ja, jag sitter här och skriver detta värdelösa blogginlägg. Jag fattar egentligen inte varför jag skaffat blogg, men men. Nu ska jag ta och gå och lägga mig när jag publicerat detta =D.
Blir tyvärr ingen sovmorgon imorgon då jag måste plugga, städa jobbet och en massa annat.


Ha det så bra alla som tråkat ut sig nu genom att läsa detta ^^
Jippi vad jag är positiv xD

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tycker det var bra att du skaffade blogg :D jag blir glad. kul att få läsa om dom jag bryr mig om. om hur dom har det och vad dom gör och så.



synd att du inte var i högsby och kollade på oss :P men du missade inget speciellt.

plugga inte ihjäl dig bara.

2008-12-14 @ 22:02:06
URL: http://vagavaradigsjal.blogg.se/
Postat av: Frida

Visste inte att du också hade blogg :P



kul att du har fixat pjäxor, det kommer bli skitskoj i Vemdalen, det blir ju vad man gör det till, så vi gör det till det bästa av alla tre :D

2008-12-16 @ 22:51:09
URL: http://fridahamnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0