Annandag jul

Har haft mycket att göra idag.
Blev väckt av mamma för att sedan gå och duscha. Efter det packa ner lite saker inför Vemdalen som jag åker till imorgon. Sedan blev det ingen frukost utan pappa fick köra ut mig till Högsby för vad tvungen att handla ett par saker. Sen hem igen, tidig middag och sedan till kyrkan för att öva lovsångsdansen till konserten på kvällen. Efter vi hade övat gick Frida och jag hem till Elisabeth som äntligen fick komma hem idag från sjukhuset efter sin stora operation. Kul att få se henne igen! Det hade blivit väldigt länge om vi inte gått idag eftersom vi är borta på läger nästan en hel vecka nu.
Sedan begav det sig hem igen för att fika och efter det snabbt ner till kyrkan igen för att öva med Berga Blås.
Senare var det då konsert och alla var så duktiga så!
Nu sitter jag här och skriver fast jag egentligen borde gå och lägga mig eftersom vi ska åka härifrån ca 05.15 imorgonbitti! *gäsp*   Jag hoppas att det kommer bli bra och roligt i alla fall! =)

Ni får ha det så bra nu under nyårshelgen! Och jag ska försöka att inte bryta några ben!
Om det är något så nås jag på min mobil! =)

God fortsättning!!


Kramar och ett gott nytt år snart! =)


Kommentarer
Postat av: Frida

inga brytna ben kanske, men det va riktigt tråkigt med ditt knä. Vi får hoppas att det fixar sig och blir bättre <3

2009-01-05 @ 23:24:15
URL: http://fridahamnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0