Hemsk dag

Ja, jag vet inte om dagen kunde bli så mycket värre.
Det börjar med att vi får åka skrammeltåg ner till Kalmar. Fast som tur va så däcka jag totalt och vakna inte förrän Erika knuffa till mig lite när dom börja prata i högtalaren om att vi snart var framme. Skönt, men alldeles för varmt när jag vakna!
Sen var det nationellt prov i Matte B(ajs). Huvudvärk, syrebrist och till slut väldigt kissenödig ^^. Provet gick väl hyfsat, är faktiskt glad bara jag får G!! =P
Efter det hade jag världens huvudvärk. Vi hade mys på Fotolektionen men pepparkakor, lusselängd och julmust. Även en liten frågesport som vi nästan vann.
Sedan hade vi "information" med vår syv. Detta gav inga glada besked! Kan inte välja de kurser jag hade tänkt mig på grund av att dom ändrat systemet nu för oss. Ibland är det rätt värdelöst att vara född -91 för vi är några försökskaniner hela tiden, i alla fall när det gäller utbildningar! =@
Keramik efter det som inte var allt för jobbig som tur va, för då hade mina saker hamnat i golvet. Min tredje tomte jag gjort som jag trodde skulle tappa huvudet efter bränningen hade inte gjort det =D Så glaserade de sista sakerna där, så är det bara den himla sketans loggboken kvar att skriva. Inte glad, inte glad! Finns faktiskt en anledning till att jag inte valt just text!
Hann dock med bussen hem vid fem över halv fyra!! =D Och inte var det mycket folk, mycket ovanligt =S
Blev att hoppa av i Högsby och köpa en grej till en viss människa, inget jag vågar skriva här ännu, eftersom han letat upp oss på YouTube, vem vet om han även hittar detta då blir det ju ingen överraskning om jag skrivit det här. Mer info om detta på torsdag ^^ Köpte även julklapp till klassen.
Hem och för en gångs skull hade jag inget jag behövde plugga på, så kunde äntligen slå in lite julklappar som legat och väntat i evigheter på att bli inslagna! Har ändå några kvar som ska slås in =P

Imorgon kanske det blir fika med Erika efter skolan! Mys på det.. Annars blir det buss och film med henne, tönt 2, även mys där! Sedan en lång tråkig Berga Blås övning, inte pepp! Men måste gå, hoppas bara min huvudvärk gått över.
Den är lika "stor" nu som den varit hela dagen ungefär.


Nu måste jag gå och sova. Har i alla fall en liten sovmorgon imorgon, en timma för att vara exakt, jippi för det!

Fortsätt läsa =P


Kramar ^^


Kommentarer
Postat av: Erika

japp.. apa varmt var det när vi vaknade.

2008-12-17 @ 21:04:33
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0