Jullov!

Trött? Svar: JA!

Julavslutning idag i skolan!
Sovmorgon och det en timma senare tåget, som även idag var kustpilen!

Håkan hade tänt en massa värmeljus och vi hade det allmänt mysigt.
Ett litet "drama" där vi själva var rekvisitan. Sedan en frågesport.
Och sist med inte minst julklappsutdelning och fika! Håkan fick även en julost från oss i klassen =)
Missade det tidiga tåget så jag åkte en liten omväg hem. Ända till Oskarshamn, där jag däckde på bussen för jag är helt slutkörd. "Tvingade" Josse att åka med samma buss som mig hem så hon fick hoppa av sin buss vid sjukhuset och gå in till stationen, stackare =(  Vi pratade lite allmänt skit på vägen hem, jobbigt med alla som pratade i telefon runt omkring!

Jag har inte gjort mycket vettigt resten av dagen egentligen. Slagit in mina sista julklappar som var hemma, blir att slå in några få till antingen imorgon eller någon annan dag, innan julafton i alla fall!

Imorgon blir det att städa hela mitt rum och pynta det, lite fika/lunch på jobbet och sedan städa där. Fixa en liten minigran till mig och handla lite saker som behövs över helgen och på måndag. För då kommer några vänner hit och vi ska mysa och byta julklappar! =)

Nu ska jag ta och gå och lägga mig och läsa min bok =D
Hade så bra allihopa och ha inte allt för mycket julstress! Lite stress hör till, men inte allt för mycket =P

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, kustpien...det händer inte ofta längre

2008-12-21 @ 22:18:08
URL: http://fridahamnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0