Matte B(ajs)

Sitter och pluggar på hela matteboken nu för att försöka klara av det nationella provet imorgon.. Det börjar klockan 08.10 och slutar 12.10. Fatta att jag kommer dö att sitta och göra en massa mattetal i 4 timmar!! Det är så inte peppt =(
Men ikväll ska jag lägga mig senast klockan 22.00, i alla fall försöka. Nu när jag skrev det där om matten kom jag på att jag måste ha något att äta annars kommer jag bokstavligt talat dö. Måste sluta skriva nu och gå ner till mamma och tvinga henne att köra mig till Högsby så jag kan handla =D

Heeeeeeeeeeej då..

Matte kan gå och dö!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

MATTE BORDE INTE HA FÖTTS!

2008-12-15 @ 20:28:38
URL: http://tang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0