Skola..

Sitter och har Mum A just nu.. Jobbar med ett julkort i Flash!
Jag har fått låna hem en kamera över lovet redan idag! Nu måste jag åka till Oskarshamn någon dag och fota mitt långtidsprojekt också =/ Jag vill ha storm, regn eller snö när jag är där, mm så himla mysigt det låter. Svar NEJ, men för att få lite variation i bilderna så är det det som behövs nu vid denna årstid! Hoppas på lite "gäss".

Efter skolan blir det fika på stan med Erika! =) Mysigt ska vi ha det, men inte missa tåget hem eftersom jag tyvärr måste hem och hon också tror jag skulle iväg på något. ;)

Sovmorgon i måndags! Sovmorgon idag! Sovmorgon imorgon! Det är så det ska vara =D
Helst varje vecka också!

Imorgon är sista dagen, då ska vi hit till kvart över nio, fika och byta julklappar i klassen. Sen ska jag ta det tidiga, tidiga tåget hem!


Blogga mer ikväll, det är frågan =P

Kommentarer
Postat av: Erika

ja vi var och fikade och mycket mysigt och trevligt hade vi det. länktar efter nästa gång vi ska göra det. men på måndag blir det bak och mys.

2008-12-17 @ 21:08:23
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: det är som en bok typ.

2008-12-18 @ 20:44:07
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0