Fullt upp men ändå lugnt!

Vaknade av klockan idag 09.00 =)
Började att städa i ordning lite på mitt rum, ikväll ska jag ju nämligen ha gäster och då kan det inte se ut som skit ;)
Sedan började magen min att kurra så fick gå ner och ta mig lite frukost, blev även tv-tittande samtidigt!
Sedan har jag fart och flängt runt här i huset, dukat, hämtat potatis i källaren och skalat de, dammsugiit mitt rum och en hel del massa annat. Nu sitter jag här och tar det lite lugnt.
Tycker klockan kan gå lite snabbare för någongång kommer Frida hit! Då ska det bakas och pratas och massa skoj! Kul att hon ville komma tidigare på dagen, erbjöd mina andra kompisar det också men de hade minsann inte tid med det. Synd tycker jag, men vi får i alla fall träffas ikväll! Längtar enormt mycket för det var så otroligt länge sen vi sågs allihopa samtidigt.
Vi ska grilla, eller steka det får vi se ;), kött och så till det blir det potatisgratäng och massa frukt och sånt! Efterrätten kommer bestå av cupcakes som Frida och jag ska baka. Men jag är så otroligt sugen på smoothie så jag funderar på att hitta på någon sån också! Får se om jag orkar ;)
Jag ska nog ta och göra lite tråkigt läxor nu faktiskt så att jag slipper den skiten i helgen då man kan göra massa annat roligt! Trafikblä är lika bra och göra direkt så att jag slipper det sen för det är otroligt segt att sätta sig och göra det, inte alls kul minsann. Jag har ju bara slappat hittils på mitt lov så det kanske är dags att göra lite nytta!

Jag ska nog kanske också gå ut och plocka lite blommor, helst blåsippor, men de är säkert redan över tyvärr. Så då får det bli vitsippor i så fall eller om jag hittar något annat fint!

Borde ju äta mat snart också =P Brorsan kom hem från jobbet nu och de ska äta. Kanske ska passa på att äta tillsammans med han och pappa eller precis när de har gått för de tittar alltid på något tråkigt på tv:n när de är hemma och äter.


Jag hoppas att alla ni får en underbart bra torsdag för det har och ska jag ha =D
Det är ju så otroligt fint väder också! Massa sol och värme, det är gutt ;)

Kommentarer
Postat av: erika

gud det var skit roligt hos dig. tack för en underbar kväll.. gott var det allt ihop. <3

2009-04-16 @ 23:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0