Glad Glad Glad!!

Idag är det SOOL och otroligt varmt ute!!
Var precis ute med min kanin i koppel. Och jag hade bara shorts och linne på mig men inte frös jag för det, det är så otroligt varmt och skönt ute! Detta väder gör en så glad!

Jag har även idag äntligen beställt mig ett PS2-paket! Så nu vet jag vad jag ska göra om jag får tråkigt på påsklovet, som börjar om en vecka!! Det ska bli skönt att slippa skolan! Efter att lovet slutar slipper jag skolan i ytterligare två veckor eftersom vi har APU då och jag kommer att befinna mig i Vimmerby på en reklambyrå, hoppas det kommer bli super =P

Jag hade tänkt mig igår att jag skulle packa upp kartongen med min cd-skiva i. Men jag satte mig vid tv:n när jag kom hem och inte långt där efter så däckade jag rejält =P Sov i ca 1½ timma! Vaknade precis lagom tills tonår skulle börja. Där hade vi det mysigt och trevligt, det var roligt att träffa alla vännerna igen eftersom  det var ett bra tag sen! Det är ju bara Erika som jag träffar på vardagarna, roligt det men saknar ju samtidigt er andra!
Idag packade jag i alla fall upp kartongen och där ligger det en mycket fin skiva! Lasse Lindh <3
Skivan rullar för fullt i datorn nu och jag ska snart gå och städa och även att det inte är så roligt så kommer ju Lasse pigga upp det hela ;)



Hoppas ni får en varm och skön dag! =)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

(: Lasse lindh!<3

2009-04-05 @ 16:47:45
URL: http://readmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0