Glädje

På något konstigt sätt har jag i princip varit glad hela dagen =P Ganska konsitgt måste jag själv säga.

På morgonen fick vi åka ett sprillans nytt kustpilen! Vilken komfort ;)
Vi hann att koda otroligt mycket på mumen och ändå kunde vi åka bussen in till centralen vid kvart i för att sedan ta tåget hem! Skönt, dock var det gammalt kustpilen, men jag somna som en stock i alla fall!

Nu ska jag gå och sova =P
Hoppas ni varit lika glada som jag varit idag!



Det märks att våren snart är här på allvar!! =D Sol Sol Sol och Värme ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

sol sol :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

2009-04-01 @ 22:26:27
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0