Lov lov lov!

Vad underbart det är med påsklov! Så otroligt välbehövligt. Men allra bäst är väl tanken på att jag inte ska tillbaka till skolan förrän om cirka tre veckor! =D

I söndags var jag på födelsedagspicknick i slottsparken i Kalmar! Det var mysigt, förutom de fula och dumma ankorna =P
Igår vad vi ute med min moster och fågelskådade lite ;) Såg lite havsörn och en annan fågel som jag inte kommer ihåg namnet på nu som fångade en fisk och satt och åt uppe i ett träd! Självklart var det en hel del andra fåglar med ;)

Idag har jag inte allt för mycket planerat. Ska hjälpa Madde lite med hennes skivomslag till sitt projektarbete.
Fick sms från Bettan med att vi kunde träffas några ikväll. Men får se hur det blir med det, måste lyckas att ta mig hem och så med =P Det blir väl inte det lättaste eftersom alla här hemma jobbar imorgon och jag måste vara hyfsat pigg imorgon med eftersom jag ska till läkaren (äntligen) och kolla upp mina knän.

Ne, nu blir det inte mer skrivet här för stunden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0