Mys med vänner är alltid lika uppskattat!

Idag har jag hjälpt Madde att fixa ihop lite med hennes skivomslag. Det är i princip helt klart. Hon ska fixa lite sluttexter och en titel på skivan sen är vi klara! =)

Kvällen bjöd (till slut efter mycket om och men) på fika hos Josse och en massa prat och skoj med tjejerna!
Jag hade tänkt mig att ta tåget till Högsby som skulle gå 19.21, jag kommer dit 19.19 och inte ett tåg i sikte och tänkte aja det är väl lite försenat då.. Men inget händer och inte medddelar han på stationen något heller. Mycket dålig stil. Sedan är det en kille där och frågar var tåget är och jag hör då att tåget inte har lämnat Vimmerby ännu. Och dit tar det ca 45 minuter. Aldrig i livet tänker jag att jag kommer vänta här. Så ringer Tobias och ber om skjuts som jag egentligen skulle haft från början. De hämtar upp mig vid stationen och vi far mot Högsby!
Ett litet tag hos Josse blir det väldigt varmt och hett ;) Haha!! Bara Erika fattar varför ^^


Nu sitter jag här endast för att jag skulle skicka en otroligt bra låt till Josse! Tog mig lite lätt att äta med när jag kommer hem =P Och shit vad sugen jag är på dumle just nu bara så där! ^^

Jag ska nu lyssna klart på mina låtar som ligger i spellistan sedan blir det till att sova! Måste tyvärr göra lite läxor imorgon som jag ligger efter med ^^

Kommentarer
Postat av: erika

Ja du blev lite varm :P:P hahah..........

2009-04-26 @ 12:24:43
Postat av: de du :P

gör lite flera inlägg nu :P:P

2009-05-03 @ 10:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0