Toppen!

Dagen har bara varit bra!
Vädret gör ju så att man tror att det redan har blivit sommar, haft roligt på praktiken och en massa annat!
Jag fick till och med sluta tidigare idag så jag sprang ner till tåget som var skrammel =( Men för att se det från den ljusa sidan så kom jag ju hem mycket tidigt, som en liten kompensation. Dock var det jobbiga människor på tåget som gick på i Hultsfred. Hoppas att dom skulle till Kalmar! För dom gick av i Berga och jag hoppas dom stod där helt bortkomna sen!
Jag har även städat jobbet idag med hjälp av mamma med! Så nu har jag hela helgen fri från det jobbiga bestyret.

Ikväll ska jag träffa vännerna! Blir att ta på mig ett par byxor och sen gå iväg.

Hoppas ni haft en toppen dag ni med!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja klart att jag har haft det :) roligt att få träffa dig :D <3

2009-04-25 @ 09:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0