26 augusti - Min livs sista sommarlovsdag, maybe

Denna dag kommer ju vara lite historisk faktiskt ^^
Denna dag är den sista dagen på mitt sommarlov, och kanske till och med sista sommarlov. Även om jag skulle fortsätta plugga efter gymnasiet blir det ju inte sommarlovet samma sak då, då måste man verkligen jobba så man har pengar att vara student.
Så, kort och gott, detta är min sista sommarlovsdag! ='(  Man blir ju lite ledsen i ögat.
Imorgon börjar skolan igen och inte ser jag fram emot det. Men jag har ju lite tur!
Jag går bara imorgon sedan är jag ledig igen och på fredag TIDIG morgon åker jag i en bil som är fullsatt med människor som alla heter Ohlsson i efternamn, förutom jag då, och kosan styr mot skavsta för att sedan flyga ner till Spanien! =D Hoppas på värme och sol, men ändå behagligt.
Där i spaninen blir det inte direkt någon semester, utan vi ska spela en massa med orkestern jag är med i. Vi hoppas på att det blir en trevlig tur! Det var ju bra i Tyskland och Spanien borde ju kunna fixa det också ;)

Har länge tänk på att fota alla saker jag inhandlade när vi var på Ge-kås under semestern, men det har helt enkelt inte blivit så, och egentligen är det väl inte särskilt intressant heller ^^
Men det blev en hel del kläder, t-shirts framför allt! Och sen självklart en massa småplock, två spel och en massa annat!
Spelet får mer än godkänt trots att jag bara hunnit spela dom två gånger vadera.

Har även börjat med körskolan, två lektioner har jag haft hittills och det har gått super! Bra och mycket trevlig lärare.
Igår fick jag göra en hård inbromsning i 50km/h, två gånger! För att jag misslyckades lite på första försöket ;) Men det var lite skoj precis som han sa ;)
Men allt flyter på tycker jag och jag ser fram emot att närma mig ett körkort för varje dag som går ^^ trots att det är en hel del kvar =P


Ja, tillbaka till min sista dag på sommarlovet. Jag fick sovmorgon på jobbet idag =D hade bara lite kvar, så var där ungefär en halvtimma. Sen har det blivit slapp, slapp och åter lite slapp här hemma! Tv, bok och annat skoj.
Ska nog packa ner lite för Spanien snart också. Jag tror jag ska våga ta med mig min fina systemkamera så det kan bli lite bra bilder att lägga upp här! =)

Hoppas att ni alla har det bra, även om ni redan börjat skolan ^^ (Mohahaha (A) )

Kommentarer
Postat av: erika

mohahah jag ha rinte börjar skolan :P:P kommer sakna dig när du är borta

2009-08-26 @ 14:49:01
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0