Bilder från Nostalgitrippen ^^

Det var ett så sjukt mysigt och trevligt hus och ställe att jag skulle vilja köpa det! =D


Denna grinden kärade jag halvt ner mig i ^^




Snygga grytor stod utanför att sätta blommor i


Mysigt att sitta ute på bänken med ett glas kall hemmagjord jordgubbssaft i!


Älskar kombinationen med de gröna dörrarna till ett klassiskt rött hus med vita knutar!


På köpet är det också utedass, men vadå vad gör det? ;)


Detta är källaren/kylskåpet. Mysig stig ner dit med en mur precis bredvid!


Som sagt ;) de är lite allt för snygga ^^


Detta är inne i en "snickarbod" =P
Givetvis fanns det en massa gamla flaskor och burkar inne med!




En liten pippi hade hittat in men aldig ut ='(


Taket var nylagt och här ligger de gamla pannorna


Mitt där ute där det är väldigt högt ljusgrönt gräs hade förut varit en pöl/göl där min mormor hade åkt mycket skridskor på vintrarna.



Visst ser det alldeles härligt, fridfullt och mysigt ut?   =)
Hade jag bara gott om pengar hade jag nog lätt köpt det!

Kommentarer
Postat av: erika

och jag hade lätt spenderat sommaren där med dig :D

2009-08-18 @ 18:28:05
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0