Nostalgitripp

Idag blev det att gå upp hyfsat tidigt för att sedan fara iväg till det stället där min mormor är född.
Vi åkte längre och längre in i skogen innan vi äntligen var framme =P
Ett hus i närheten av det som min mormor föddes i är nu till salu och de ville dit och titta på hur det såg ut och så när ingen är där =P
Huset var mycket vackert faktiskt! Och jag skulle till och med kunna tänka mig att köpa det ;) Och ha det som ett sommarställe där man kan ta sig ifrån stressen och bara koppla av och ha det lugnt och skönt, inte bli störd utav någon granne eller så ^^
Skulle vilja summera dagen som mycket bra! Mormor berättade om en massa människor och vad alla husen och ställen kallades. Vi var även och tittade lite på det huset hon föddes, men det var bebott och folket var ute på gården så det blev ingen nära titt.

Bilder därifrån kommer troligtvis lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0