Sjuk dröm =/

Nattens dröm kändes så verklig att jag knappt visste att jag drömde förrän jag vakna riktigt ordentligt.
Drömmen var på olika sätt mysig (A), men samtidigt var den väldigt sjuk.
Jag förstår inte vad det är som får mig att drömma så mycket helt plötsligt. I natt sov jag inte ens så många timmar.
Ne, mina drömmar borde ta och förklara sig vart dom kommer ifrån och varför som är så verklighetstrogna ;)
Fast denna har jag i och för sig inte något emot om den blir till verklighet (A)

Hoppas att ni drömmer bättre än mig! ^^


Idag har jag varit och dragit ut den sista tanden, inför tandställningen. SKÖNT!!
Jag har bestämt mig att jag inte ska dra ut en enda tand mer i hela mitt liv! Om den förståss inte är skadad eller hål i eller något sånt. Visdomständerna kanske jag blir tvungen att dra ut. =/
Usch och fy säger jag bara!

Nu gör jag inte allt för mycket, skulle vilja hitta på något men finns ingen som har tid troligtvis eller är hemma ;)

Får väl kanske göra någon nytta istället ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0