Varför kunde jag inte få bli av med människan ur mina tankar

Skulle postats 31 juli....


När jag nästan helt och hållet kunnat släppa den där människan ur mina tankar och verkligen insett att det är för sent för allt, vad händer då? Jo, självklart dyker denna människan upp i en hel märklig dröm som jag inte fattar mycket av alls.
Detta är så konstigt på så många olika sätt:
För det första, jag har nog inte drömt på flera månader! I alla fall har jag aldrig kommit ihåg ett skit av drömmen när jag vaknat. Men nu helt plötsligt så vaknar jag där och har drömt en lång och komplicerad dröm där en människa jag inte tänkt på på så länge dyker upp och gör att jag inte kan glömma igen.
För det andra, jag har hört att drömmar speglar något man tänker/tänkt på eller något som ska hända. Jag har som sagt inte tänkt på denna människan på hur länge som helst och jag är helt säker på att drömmer inte kommer bli verklighet. Visserligen var en pytteliten del av drömmer sanning, alltså något som hände dagen efter, men allt annat i drömmen var så overkligt det kan vara! Det kommer verkligen aldrig att hända i verkligheten, vilket jag tycker både är synd och lite skönt. =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0