För allra första gången!

Så ska jag på mellandagsrean ^^

Ja, det är nog faktiskt helt sant, jag har aldrig varit på mellandagsrea. Inte vad jag kan minnas i alla fall och när jag frågade mamma så var hon också ganska säker på det.
Men imorgon far hon och jag till Kalmar, mest för att det är några grejer jag behöver ha till nyår och sen bara för skoj skull helt enkelt.
Hoppas inte att det är allt för mycket folk (A) och att jag hittar det jag verkligen behöver! Är egentligen bara en sak som är krisigt som jag måste ha, kanske två ^^
Resten kommer bara bli bonus ;)



På tisdag sätter jag mig i en fullproppad bil och vi styr mot Jönköping där jag ska spendera nyårshelgen! =D
Blir tillsammans med bästa Frida, bland annat.
Vi brukar vanligtvis fara till Vemdalen hon och ja'
och åka skidor varje da' (fint litet rim där!)
Men förra året strejka mina knän
så i år fick det gå hän (ytterligare ett rim ^^)
En minifestival/konferans av något slag
är vad nyårhelgen kommer bestå utav (misslyckat rim!)

Ne, nu får det vara slut på rimmandet.
Är glad att Frida och jag i alla fall kommer umgås även detta nyåret, även om det inte blir som de tre eller kanske fyra? åren innan =P



Nu ska jag sova för imorgon väntar som sagt rean ^^
Vilken flopp xD


Kommentarer
Postat av: Jimmy Tang

Nästa onsdag, den 13:e

2010-01-04 @ 15:42:57
URL: http://tang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0