=) Jag känner mig glad idag!

Jag överlevde dagen trots allt som skulle hinnas med!
Och det var ju mer än det som jag skrev med i listan =O
Visst, vissa saker försvann men det tillkom fler!

Men jag har haft en bra dag i alla fall!

Vi fick hem tygkassarna till projektarbetet idag!
Så nu börjar vi snart trycka..
Är du intresserad av att köpa en kasse med ett snyggt tryck hör då av dig genast ;)


Det är första gången skulle jag tro som jag inte känner någon stress inför julen över huvudtaget!
Kanske är det för att jag inte kommer att köpa fler julklappar än till min familj + kusinbarn och moster ^^
Inte för att jag har klart för mig vad jag ska köpa till alla så är jag itne ett dugg stressad!
Jag älskar det!! (Tror att en viss person har fått mig till detta lugn genom sitt utlåtande om just all hysteri kring julen. Men jag tackar bara för det! Det fick mig att inse vissa saker helt enkelt!)





Jag slutar aldrig överaskas ^^

Härligt med energi/adrenalin eller vad det nu är som flyger i mig efter varje xD
Längtar redan till nästa gång =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0