Stress tycker vi inte om.. Ändå blir det så imorgon =/

Japp, det kommer bli en mycket hektiskt dag imorgon..

Upp och duscha
Tåget mot Kalmar
Buss mot skolan
Utvecklingssamtal med Håkan Ostman
Skriva ut massa shit inom projektarbetet
Buss mot stan
Körskolan med körlektion x2
Vänta på Jimmy
Tåget hem
Inte åka hem utan buss till Oskarshamn
Vänta i Oskarshamn
Möte på banken med vår rådgivare för UF-företaget
Vänta på buss hem från Oskarshamn
Cykla hem
Hinna med EN MASSA andra saker hemma!



Jag känner redan nu hur stressen börjar stiga mig åt huvudet!
Detta är ingen bra vecka alls..

Nu ska jag skriva loggbok för projektarbetet + skriva ut en testbild
Ska försöka hinna klippa min lugg mer ikväll också!

Med andra ord börjar stressen redan ikväll =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0