Bara en dag kvar....

.... tills det är helg igen!
Denna veckan har faktiskt gått otroligt fort! =) Vilket är mycket skönt eftersom jag behöver sova lite extra snart ^^
Ser fram emot helgen, träffa lite vänner och så! Försöka ta det så lugnt som möjligt =)
Sitter och har mdk just nu, det är inte kul så därför skriver jag detta inlägget istället. Detta är min "sista" lektion för dagen! Ska snart bara göra en foto-quiz och sen så får jag åka hem med det extra tidiga tåget! Det blir fint att komma hem kvart i två istället för kvart i sex som jag egentligen skulle gjort i dag om vi hade haft vår hela fotolektion. Men nästa vecka blir det en sen torsdag, för då ska Pondute och jag fota i studion.

Nu slutar vi denna lektion! =)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0