Hata alla val i skolan!

Kom precis på att jag måste skriva ytterligare ett inlägg, va flitigt av mig ^^

Jag var och pratade med henne på expeditionen idag och givetvis saknar jag 100 poäng för att hon hade gjort fel. Det hon visade mig att jag kunde välja var endast två kursen som blev av och de var antingen naturkunsap B = ALDRIG! har inte ens läst A-kursen ännu och det andra var något som hette typ Socialt beteende = skulle inte tro det va, jag fattar inte ens vad det är. Sen är hon så dum och ger förslaget om att du kan ju också läsa mediekommunikation B, som var den enda kursen som blev av och jag stirra på henne och sa Aldrig!!!!
Ett annat alternativ som fanns var att välja en andra C-kurs och antingen ansöka om utökat program eller ta bort webbdesignen som jag vill läsa eftersom det är sånt jag vill kunna och kanske jobba med i framtiden.
Och så skulle jag kunna välja historia, men det är inte så lockande eftersom jag absolut inte vill läsa det för att jag har kopplat bort det totalt från min hjärna. Läsa och lära mig om en massa jag inte är intresserad av och ha en massa tråkiga läxor i det.

Så nu har jag egentligen tre val fast endå bara ett:
1. Välja en andra C-kurs och tjafsa mig till ett utökat program
2. Välja en andra C-kurs och ta bort webbdesignen som jag vill läsa
3. Välja historia och ha läxor i det kanske varje vecka och läsa om något jag inte vill veta

Imorgon kommer jag att gå till expeditionen och tjafsa mig till ett utökatprogram och behöva läsa två C-kurser, men hellre sluta sent än att ha en massa läxor och prov!
Jag hoppas att jag kommer lyckas, har från klockan 09.00 till 10.00 på mig!
Håll några tummar för mig är ni snälla, för om jag inte lyckas med det vet jag inte vad jag ska ta mig till ='(


Nu blir det tv!


Detta blev inte helt som jag tänkt mig eftersom allt hängde sig när jag skulle publicera det och det mesta försvann och jag inte orkar tänka efter om allt jag skrev. Nu kopierar jag allt detta och så har jag en backup ifall samma sak sker igen =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0