Heldag med Frida

Imorgon far jag till Kalmar med Frida!
Har ni hört något sånt dumt som att åka till Kalmar på sitt lov, jag som alltid är där annars!
Men det finns faktiskt en hel del att göra där imorgon.
Jag ska först och främst hitta en grej som vi ska ge i present till Oskar, mitt kusinbarn. Sen så, okej ja, det är egentligen inte så mycket jag ska göra märker jag nu. Men det blir till att gå i massa affärer och att prata en massa med Frida! Det kanske kan behövas ;) Läser hon detta lär hon väl allt undra vad jag menar, annars får vi se om jag väl klämmer ut det imorgon. Men trots allt skulle det vara ganska skönt att ha någon att prata med om allt det jag vill.
Vi ska även på bio senare på dagen, det fick till slut bli Bedtime Stories! Hoppas den är mysig och rolig =)
Frida är så snäll så hon ska bjuda mig på den med sina gratisbiljetter =P
Någonstans i all "stress" ska vi också hinna äta något, men vad har vi ingen aning om ;) Det återstår att se!

Nu ska jag nog snart gå och sova, måste bara avsluta samtalet jag har med Frida. Det är ett mycket spännande samtal ska ni allt veta! Tror nog att ni allt skulle vilja veta, innerst inne!


Hoppas ni alla får en kul dag imorgon för det ska jag ha tillsammans med en mycket mycket god vän Frida!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: erika

Ha det så roligt :D

2009-02-19 @ 09:08:10
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0