Humpf

Jag är kass på rubriker som ni säkert redan har märkt.

Jag vet egentligen inte alls varför jag sätter mig för att skriva detta inlägg, känns som att jag inte kommer få ut något av det jag egentligen vill i alla fall =/
Sitter i alla fall vid min bärbara dator just nu, ska börja använda den igen nu när den har kommit tillbaka från lagningen! Internet slutade ju helt fungera helt plötsligt bara. Visst jag har haft den hemma ett bra tag nu men inte kännt att jag har varit i behov utav den. Men nu när min stationära dator börjar bli allt segare och segare och troligtvis börjar få in massa konstigt virus igen så känner jag att det är bättre att använda denna nu tills jag kunnat sätta mig ner, troligtvis en hel dag, och rensa den andra på skti jag inte behöver och spara det jag verkligen behöver så att jag sedan kan ta och formatera om den. =D Kanske kan ske på sportlovet förhoppningsvis! Jag är så glad att det bara är en vecka kvar till det nu! Jag känner att det är väl behövligt och jag ska försöka göra så mycket roligt som möjligt på det! Förutom att jag ska typ till tandläkaren tror jag och så ska jag ta spruta =/
Men jag ska även färga håret igen och kanske klippa, i alla fall topparna, har nämligen lite beslutsångest över hur jag ska klippa det =S Något förslag kanske? Det uppskattas!!
Ska kanske också på bio med Frida om vi hittar någon bra, annars får vi väl gå på någon vi tycker låter halvbra ;)
Sen ska jag väl kunna komma på något mer roligt att hitta på! Är faktiskt grymt spel sugen! Typ som guitar hero och även vanliga spel! Kanske ska ta och bjuda till spelkväll eller något ^^ men det håller jag lågt på så att jag inte gör någon besviken ;)
Okej nu sitter jag är och började skriva och det blev en hel del när jag väl började, jag hade räknat med runt 5-10 rader kanske ^^ Så fel man kan ha ibland..
Har ju dock inte skrivit av mig det jag egentligen vill, men vet inte om det är rätt forum för det här =/

Huummm, nu blir det nog inget mer skriviet, känner mig inte så pepp längre sen jag skrev förre meningen =(

Men hoppas ni alla har det bra där ute i vida världen ^^ Haha, som att jag skulle ha fler läsare än i Sverige. =S men i och för sig så vet man ju aldrig ;)

Fick precis veta att jag får sitta ensam ner på tåget till Kalmar imorgon för att Pondute är sjuk =(

Det var något mer jag hade tänkt att skriva egentligen men jag kommer inte ihåg vad det var nu.. =/ Mitt minne är väl kanske bra, men otroligt kort!!


Haha ^^ jo nu vet jag var det va..
Kommer nog att berätta om hur min helg har varit och vad jag gjort i morgon eller något liknande, berättar nog lite om lördag i alla fall. För nu orkar jag inte!


Ha det bra, igen!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag är pepp på spel kväll :D fast det är jag alltid. älska att spela spel.

Jag tycker om din frisyr som du har nu. klipp topparna kanske bara då :P

tönt 1 <3<3

2009-02-09 @ 09:49:14
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0