Jobba

Sitter här och tittar runt på massa olika sidor samtidigt som jag gör en massa annat onödigt. Jag borde egentligen gå och städa jobbet som jag skulle ha gjort idag på morgonen men när jag vakna så satte jag igång filmen jag började titta på igår och sen blev det lite tv efter det. Jag kände sen att jag kunde gå och städa efter vi ätit, viket är nu sen ett tag tillbaka! Ändå sitter jag kvar här =/
Jag borde verkligen gå till jobbet nu för jag hatar att vara där nere ännu senare när det är kolsvart ute, man vet aldrig vad som lurar däromkring =/
Och =S varför sitter jag och skriver det här nu, det tar ju bara ännu mer av min tid. Usch jag får skärpa mig nu och byta om och gå till jobbet annars kommer jag väl inte iväg förrän jättesent. Jag bara skjuter på denna städningen =/

Ha det så bra!
Hoppas inte ni är tvugna att städa eller jobba nu

Kommentarer
Postat av: Jimmy Tang

You are utmanad!

http://tang.blogg.se/2009/february/utmanad.html

2009-02-01 @ 17:42:41
URL: http://tang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0