Lill-lördag

Det var precis vad denna onsdagen blev =P
Fick ställa klockan på 10.00 så jag skulle vakna idag =P Tittade lite på tv och så datorn ett litet tag. Sedan fick jag bege mig upp till konsum för att åka buss till Högsby. Där gick jag hem till Josse för att sedan gå vidare och handla mat till oss och Erika. Erika och jag hade pratat om att det fick bli hamburgare till middag men när jag kommer till Josse och sa det så sa jag också att jag var så himla sugen på tacos. På väg till affären bestämmer vi oss för att köpa tacosaker istället. Sen skulle jag ringa och kolla med Erika om de hade någon dricka hemma och givetvis så försäger jag mig där att vi hadlade till tacos istället. Jaja, hon bara skrattade på.
Josse och jag hade svårt att bestämma vilken väg vi skulle ta till Erika, hon bor ju så himla långt bort!
På väg hem till henne så pratar vi om lite allt möjligt ^^
Vägen kändes otroligt lång men till slut så nådde vi hennes hem och där började vi direkt med att tillaga maten!
Muma gott var det ;)
Sedan skulle vi sätta igång Nitendo Wii som Josse hade med sig och det strulade självklart och när vi nästan kommit på en lösning tittar Josse i sin väska och upptäcker till sin fasa att hon glömt kontrollerna. Hon fick gå hem och hämta dem och ta cykel tillbaka och så var vi igång med spelandet! Mycket roligt var det och jag känner på mig att jag kommer ha träningsvärk i min högra arm imorgon efter all tennis, baseball och bowling.

Nu blir det tv med päronen....

Ha det så bra, kanske skriv

Kommentarer
Postat av: erika

haha jag bor väl inte långt bort? Hahah det var trevligt och roligt. med massa skratt och flum.

måste göras om :D <3

2009-02-18 @ 22:32:39
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0