Måndag och skolan var igång igen *gäsp*

Nu är lovet slut tyvärr och skolan har dragit igång i rekordfart!
Jag fick i alla fall sovmorgon så här första dagen efter lovet, det var skönt! Men inte var jag pigg och utvilad för det ;) Och tåget söver en något otroligt lätt!! Helt sjukt =P
Vi började i alla fall med idrott och där spelade vi badminton, inte så farligt anträngande =)
Sedan var det mum där jag kände mig urstressad eftersom att hela vår frågesport skulle vara kodad och klar på dagens lektion och jag hade inte ens gjort alla knappar och sånt, så det fick jag göra i hög hastighet och ändå han jag bara koda urlite ^^
Det blir väl till att antingen skippa sovmorgonen på onsdag och koda lite på morgonen eller att sitta kvar på onsdagen tills jag kodat färdigt, för jag tänker inte hamna efter mer nu. Det ska jag sätta stopp för har jag bestämt mig för på sportlovet =P
Vi ska ju även börja med det stora slutprojektet i mum och det är nog bra att börja med det i tid =P
Sedan stog det engelska på schemat och det har jag ju redan bloggat om hur det började, kan även tala om för er att jag inte gjorde någonting som hade med engelskan att göra på den lektionen ^^
Skulle sedan gå till expeditionen och tjafsa med dom, men tror ni inte att dom stänger den 14.45 och vi kommer dit ungefär då, så inget tjafs idag, måste ta tag i det imorgon!

Som vanligt sitter jag är relativt sent och bloggar och kollar en massa på nätet när jag egentligen borde sova för att vara pigg i skolan dagen efter. Men icke sa nicke, det blir aldrig av att jag lägger mig särskilt tidigt, tyvärr =/

Hur har er dag varit annars? =) Hoppas att den varit mycket bättre än min i alla fall. Jag känner att jag vill slå på något eller någon och få ut all min frustration! Kanske passar expeditionen bra som offer ^^ Mohahahaha xD

Det kanske börjar spåra ut lite här och nu =P Så det är dags att jag börjar stänga ner allt jag har uppe, stänger av datorn, gör mig i ordnign för natten och går och lägger mig!
Jo, så får det bli =P

Jag hoppas att jag får en bättre dag imorgon, även fast den kommer bli otroligt lång =(

Bye bye and good night

(måste ju ta igen det som jag inte gjorde på engelskan xD )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0