Operationer på löpande band

Idag ligger min kompis Erika på sjukan för att operera sitt knä som hon förstört genom fotbollen!
Var och handlade nyss och där var hennes pappa som berättade för mig att hennes tid var vid klockan 13.00 men hon blev först vid 15.30 nedsövd för att påbörja operationen. Stackare, hon var nog väldigt nervös eftersom hon fick vänta så pass länge =(



I december förra året opererade en annan kompis till mig, Bettan, sin rygg. Det var väldigt synd om henne också eftersom hon inte alls gillar sjukhusmiljöer! Det var även en mycket stor operation som tog lång tid =( Men idag mår hon bra och börjar träna lite smått med promenader och sådat, jag hoppas att du så snart som möjligt får komma tillbaka till all din träning som du älskar =)




Och för inte så länge sedan, någon gång i januari så opererades min kompis bror sitt knä. Också skadat på grund av fotboll. Det är en farlig sport som jag alltid sagt, alltså något man inte borde hålla på med ;)


Nu hoppas jag att det blir slut på alla olyckor och liknande så att det inte blir fler operationer nu på ett tag =)




Nu måste jag ta tag i mitt liv och sluta blogga och läsa min mediekommunikations läxa =( på femton! Ja du läste rätt 15 sidor! Saken blir inte bättre heller eftersom vi fick den idag tills imorgon =(
Jag får se om jag orkar göra frågorna och uppgifterna till.


Ha det bra! Och råka nu inte ut för någon olycka i detta dåliga väder, så det blir fler operationer. Det är halt ute så se upp! Eller ner kanske?! Hmm, det tåls att tänka på ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

vad gullig du är. men bilden är inte så bra. inga flea olyckor. jag var nervös. uhh.

men nu mårjag bättre.

2009-02-06 @ 18:24:34
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0