Pissig dag....

Vaknade idag,
började göra mig i ordning,
märker att jag inte mår helt okej,
tänker att det måste gå,
inget blir bättre under tiden jag gör mig i ordning,
jag beslutar mig för att stanna hemma,
tar av mig kläderna jag fått på mig,
tar på mig min pyjamas igen,
går och lägger mig,
vaknar vid halv tolv tror jag det var,
mår inte ett piss bättre,
glor på tv hela förmiddagen,
mår inte bättre,
fortsätter titta på tv,
mår sämre än innan!,
tittar fortfarande på tv,
mamma kommer hem efter att ha varit iväg ett tag,
säger att de ska beställa pizza,
jag blir helt ställd,
jag var skitsugen på det igår,
men inte idag när jag mår så skit,
bestämmer mig ändå för att ta en och äta så mycket det går,
jag går och klär om för att köra till högsby och tillbaka,
kommer hem,
äter knappt halva pizzan och resten hamnar i kylskåpet för kvällen eller imrogon,
tittar vidare på tv,
både under det att vi åt och efter det,
nu sitter jag här,
ska kolla om jag har feber =( ,
vill gå på tonår och träffa vänner,
men kommer jag att orka? =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0