Sammanfattning

Fredag:
Först var det skola och den började med graf och redovisning på våra annonser till TeleQvic. För en gång skull var jag även klar när vi skulle ha redovisning, har faktiskt inte hänt någon annan gång så jag känner mig stolt och ska jag vara extra petig så var jag klar med den redan på onsdagslektionen =D Nästa uppgift är att göra ett skivomslag till en cd som redan finns, vi ska alltså göra ett förslag på ett bättre skivomslag. Men tänk om jag redan tycker att det omslaget är bra och passar då?! Men ne, det bryr vi oss inte om. Vi MÅSTE göra till ngåon skiva som redan finns, jag som vill hitta på ett eget  =/
Sen hade vi tråkig mdk som jag redan skrivit ett inlägg om. Skoldagen slutade med svenska då vi egentligen skulle spelat upp våra nyårsrevyer men ingen grupp var klar så vi tiggde till oss lektionen att skriva klart och öva på.
Och där var skoldagen slut men inte åkte jag hem för det =P Utan vi skulle ju stanna och se på bio, "I taket lyser stjärnorna". I väntan på att den skulle börja gick vi och hämtade ut biljetterna, handlade dricka på konsum och sen blev det pizza på Victoria, med kebab/gyros på! Och nej, det låter inte klokt, det var tredje gången på fyra, FYRA! dagar jag åt kebab/gyros, dock inte så mycket denna gången eftersom vi alla tre delade på en pizza. Trots det blev vi alla mycket mätta! Vi satt där och snackade lite sen gick vi tillbaka till biostaden för att köpa popcorn och bara vänta och vänta. Till slut var klockan 18.15 och där satt vi på våra platser med fötterna på stolsryggen framför eftersom ingen satt där så Kajsa hade reserverat dom och ingen hade köpt dom senare! =D
Filmen var väldigt rolig till en början och det var något vi skrattade åt långt efter det hade hänt/sagts! Mot slutet blev den givetvis sorglig. Men den får ett got betyg och jag tycker att du som funderat på att gå och se den ska helt klart göra det! Även fast både Kajsa och jag var besvikna på att hon inte hade några självlysande stjärnor i taket där dikten skulle vara.
Vi åkte hem med tåget vid 21.15 så det blev väntan inne på McDo där vi diskuterade lite om filmen. På tåget hade vi det lika mysigt som vi hade det när vi åkte hem från rugbyn i höstas, alltså, vi satt alla tre på två säten. När vi anlädde till Berga gick jag till Missionskyrkan där de höll på med tårttävling, hann dock inte vara med då toaletten var det första jag var tvungen att besöka. Fick ett sms från Kajsa att hon hade egen busschaufför och också hon var behov av en toalett.
Pratade lite med Bettan sedan och det var länge sen! Jag var grymt trött så mer hände inte sen på kvällen, mamma var snäll och hämtade mig vid 00.00 och jag gick och la mig =P

Lördag:
Gick upp sent! Jag behövde ju faktiskt sova ut efter den hårda veckan ;)
Vi åt middag och sedan begav jag mig till Filadelfia i Högsby runt tre-tiden eftersom vi skulle öva våra danser inför kvällen. Stannade där sen tills det började och allt gick mycket bra, jag kom till och med ihåg hela dansen och missade inte snurren som jag gjort varje gång vi övat. =P
Efter mötet stannade jag kvar på ungdomssamlingen och det var segt, jag var inte särskilt trött, mensatt och tänkte och funderade på så mycket att jag blev ganska okontaktbar, vilket  också troligtvis sårade? Josse en aning eftersom det resulterade i att jag åkte hem tidigare.

Söndag:
Jag kom givetvis på på lördagen alldelles för sent att jag glömt städa jobbet så jag var tvungen att göra det idag. Och även det har fått ett eget inlägg, så skriver inte mer om detta här.

Idag:
Sovmorgon en timma, skönt! Men när jag var och gjorde iordning mig på toa och duschade och så märkte jag at jag inte mådde särskilt bra, vad/varför får ni fråga om det intresserar. Så jag ringde mamma att hon var tvungen att sjukanmäla mig eftersom skolan har slutat lita på oss så vi inte får sjukanmäla oss själva. Mamma hade givetvis inte läst det pappret särskilt noga så jag fick leta upp det och ge henne användarnamn och lösenord. När det var fixat gick jag och la mig igen och sov några timmaar till. När jag vaknade var det bra att försöka göra lite läxor, mdk skit säger jag bara! Det finns inget "problem" som berör mig på något sätt, så jag får "hitta" på något och låtsas vara intresserad av det. Jag borde även göra lite på engelskan men den är himla knölig eftersom den måste vara faktabaserad och det liksom går inte direkt på mitt ämne.
En annan sak är att jag tror jag kommit på ett ämne till min frågesport vi ska göra på Mum:en =D Haha, jag kom på det precis nu när jag tänkte skiriva att jag hade problem med det också ^^

Ja, jag får väl ta och avsluta detta nu och börja/fortsätta med mina läxor.
Imorgon har vi KPT vilket betyder att vi är lediga!! =D
På ondags har vi idrottsdag och jag får en timma sovmorgon och kan åka hem tidigt!
Torsdag har vi ingen foto vilket också resulterar till att jag får åka hem tidigt!
Fredag däremot =/ Det blir nog en lång dag eftersom vi på svenskan ska spela upp nyårsrevyerna. Men! däremot så ska vi bjuda hem "tjocka" släkten eftersom lille söte Anton är hemma då förhoppningsvis! Så då blir det mys med honom =D Det var länge sen jag såg honom nu =( Han har ju blivit ganska stor =P


Hittar inte mina bilder på honom, så får bli en mobilbild som vi fått från hans morbror =)



Ha en bra dag!


Och GRATTIS Erika på 17års dagen! =)

Kommentarer
Postat av: Erika

tack <3<3 sötis

2009-02-03 @ 16:47:01
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0