Skrämmande

En morgon i förra veckan, minns jag inte helt fel var det på torsdagen men det är även möjligt att det var på fredagen.
Hur som helst, det har ganska liten betydelse.
Det var så i alla fall när jag var på toa på morgonen för att göra mig iordning så får jag helt plötsligt en bild rakt framför mig, ganska så otydlig men ändå väldigt tydlig! Till slut förstår jag vad det föreställer och får mig en rejäl tankeställare varför jag ser just det jag ser. Jag funderar ett bra tag och så till sist så känner jag på mig att jag drömt om det där och nu fick en "flashback".
Detta var grymt otäckt på något sätt. Jag förstår inte alls varför jag drömt om det och absolut inte varför den bilden dyker upp senare på morgonen. Det är skrämmande!
Det var väl på sätt och vis något jag kanske ville drömma om men inte så oförberett som detta kom! Jag hade ju liksom inte tänkt på det på ganska länge. Kanske var det inför fredagskvällen fast jag ändå viste att det inte skulle ske.
Så här i efterhand önskar jag att jag kunde komma ihåg mer utav själva drömmen och inte bara den där bilden. Jag vill ha reda på allt som hände! Inte bara en sketans bild. Vad var det som egentligen utspelades och varför?! Det är något jag nu kommer gå och grubbla på länge, vilket jag till och med har grubblat på ett bra tag! Det är många dagar sen det hände och jag kan fortfarande inte se hela "klippet" i min dröm. Endast en liten sekvens. Kanske ska jag vara glad för att jag inte vet allt som hände utan att jag själv får tydligen göra mig en början, ett slut eller både och? Ja, vad vet jag egentligen?! Visst har jag redan börjat fantisera om vad som egentligen hände i drömmen och funderat en hel del på varför det hände. Det är en gåta som troligtvis lär bli olöst för evigt. Om det inte skulle vara så att det händer i verkligheten så det blir själva förklaringen på det hela. Men egentligen är det inte mycket tid kvar till att det skulle kunna hända.
Vi får helt enkelt vänta och se om detta får något slut eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0