Snabb vecka

Denna veckan har faktiskt gått otroligt fort! Vilket är mycket skönt. Nu är det helg igen och man får sova ut.
Igår var jag inte i skolan eftersom jag mådde så dåligt. Men på kvällen ville jag i alla fall träffa lite vänner, så även fast jag nästan hade feber pallade jag mig iväg till tonår. Från början var där itne så mycket folk, men pratade med Josse och Anton om en hel del! Hjälpte även till med fikat så Anton slapp springa så mycket med sitt onda knä.
Efter ett tag ramlade det in mer och mer folk.
Vi körde en otroligt oseriös omgång med uno, vilket spårade ut totalt så vi gav upp. Sedan blev det maxi-yatzy med lite roliga människor. Min första omgång med tre slag lyckades jag få till maxi-yatzy med bara ettor! Jippi, hundra poäng så där direkt =P Det tog lång tid att få ihop poäng eftersom vi var sex stycken spelare =P Mitt i hade vi en liten andakt som var mycket bra och tänkvärd! Och efter den fortsatte vi med yatzy speladet, Frida blev väl sur för att det gick dåligt för henne och hon försökte fuska så hon lämnade wo, eller lo som i looser =)
Vi andra spelade vidare och lekte med ljusen och tändstickor. Adam släckte en tändsticka i munnen, otroligt coolt! Och Nathalie gjorde rökringar utav tändsticksröken, också det mycket coolt! Vi andra fick nöja oss med att leka med ljusen och byggde upp en liten brasa i ena ljushållaren, utav tändstickor i värmeljuset, till slut satte det sån fart att lågan bara flammade i hela ljushållaren och vi fick till slut släcka den och själva ljushållaren var varm ett bra tag efter, får hoppas att den har svalnat idag =P Sedan fick vi till en mycket bra låga även i den andra ljushållaren, den var däremot svårare att släcka till slut, Oliver bara blåste och blåste med lyckades aldrig =P Men Nathalie hade den rätta lugnkapaciteten till att släcka =P
Haha, hur som helst slutade vi maxi-yatzyt innan vi var helt klara, för det var slut på tid. Jag vann ^^ Haha, kanske var det för att jag lyckats få till både yatzy och bonus =P
Lite halvt kramkalas innan alla skulle åka hem.  Mysigt ^^

Veckan som kommer nu hoppas jag går minst lika fort. Vi är ju även lediga på onsdag, vilket känns mycket skönt!

Jag ska nu snart försöka tigga till mig en resa till Ikea och MediaMarkt imorgon. Dealen är att jag går och städar mitt jobb idag och imorgon åker vi dit ;) Hoppas jag lyckas! =P

Hur ser din helg ut? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0