50:de plats! =D

Jippi =P Jag finns med på bloggportalens lista över mest lästa bloggar i Kalmar, känner mig väldigt stolt och hedrad att så pass många ändå läser min blogg, det var inget jag hade trott från början.
När jag registrerade min på bloggportalen var mitt mål att över huvudtaget komma med på listan och det har jag nu gjort, jag har nått sista platsen, men lika glad är jag för det ^^


Bildbevis =D


Kvällarna annars denna veckan har bestått av mycket plugg, tråkigt tråkigt, men jag är nu klar med allt =D och förhoppningsvis blir det inget att göra imorgon kväll utan att jag kan få ta det lugnt =)

Jag har idag hoppat av Psykologi A !! Mest på grund av att läraren sa att man inte blev psykolog efter kursen, det gjorde mig riktigt ledsen, mohahaha kanske inte direkt, men det var en väldigt rolig kommentar av henne ^^
Jag hoppade då av för att få mer poäng att välja till årskurs tre då jag behöver den kursen jag vill läsa där mer än psykologi och en massa läxor! Även Kajsa hoppade av den och läraren sa till oss när vi lämnade böckerna att det var 4 stycken som hoppat av, om det var inklusive oss eller inte vet vi inte.. Nu ska även Ronette hoppa av så vi får väl se hur många de återstår i slutendan..


Humm, jag funderar just nu starkt på att gå och lägga mig ^^ Bara för att "få igen" lite timmar jag hittills känner att jag missat under denna veckan. Men, jag är ganska säker på att jag inte kommer göra det i alla fall =P Men innan klockan 23.00 ska jag bara sova xD


Tack för att du läser min blogg och fortsätt med det! Tispa även dina vänner om den xD ( Jag "raggar" läsare ;-)  )
Kommentera lite också gärna ^^,


Hej då och ha det så superbra! =D

Kommentarer
Postat av: Erika

saknar dig med <3<3 vi ses kanske på fredag :D

2009-01-21 @ 21:35:39
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.
Postat av: Erika

nee jag ska itne till skola på torsdagen heller. har fotfarande ont i kroppen. men jag kommer på fredag. vi kanske kan sitta i tåget :P det var så länge sen jag satt me dig:P fast då är ju nackdelen att du ite får sova :P

2009-01-22 @ 09:34:25
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/
Postat av: Jimmy Tang

NEJ! Jag har blivit nedpetad till 15:e! :@

2009-01-22 @ 12:46:11
URL: http://tang.blogg.se/
Postat av: Erika

Häng med på skyttet :) as kul.

berhnad i min klass. helt störd :p

han var inte i dag. så jag fick redovisa själv. men det gjorde mig inget.

2009-01-26 @ 11:55:46
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/
Postat av: Frida

ojoj, man får väl grattulera :D



Svar på din kommentar:

Bra att man kan hjälpa någon med sin blogg :P. Men jah håller med dig den lyfter verkligen upp.

2009-01-26 @ 22:45:34
URL: http://fridahamnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0