MUM A

Japp, det är lektionen jag sitter på just nu. Vi ska göra en frågesport om ett ämne med minst fem frågor. Jag kommer varken på något ämne eller några fårgor, visserligen, det är ju lite svårt att komma på några frågor när jag inte har något ämne, men men ^^
Kom gärna med förslag till mig, inte bara om något ämne utan även kanske någon fråga =D

Förövrigt har jag det lite stressigt ikväll. Måste tyvärr på Berga Blås ='( Ja, jag skulle kunna gråta över det faktiskt!
Sen måste jag även plugga Foto eftersom jag har varit sjuk på två quizar, så dom ska göras imorgon eftersom Henrik måste sätta betyg denna veckan.
Jag måste även hinna med att äta något, vad vet jag inte =(

Igår käkade jag och Kajsa kebab (egentligen gyros, men aja)
Vi har även planerat att göra det imorgon! Eftersom det är ärtsoppa och gulaschsoppa, inte gott. Så vi ska allt slösa lite pengar och käka GOOOD gyrostallrik =D Eller kanske något nyttigare, vi får se vad de har att erbjuda =)

Nu måste jag försöka komma på något ämne och frågor =(


Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Ja skolorkesten eller något.. den orkesten jag spelade med på lucia.. :P:P

2009-01-29 @ 22:07:18
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0