Ungdomssamling

Dagen har varit bra faktiskt!
Blev väckt vid tolv ungefär för att vi lite senare skulle äta ^^ Mycket skönt med extra lång sovmorgon, precis vad jag behövde!
Efter vi ätit åkte mamma till jobbet och pappa på hockey, ensam hemma och yeah göra vad jag vill!
Men icke sa nicke, det var bra till att börja städa mitt rum och ta bort allt julpynt för att sedan efter det duscha och göra lite plugg =( Mindre roligt en såndag man har hela huset för sig ett x antal timmar =P
Senare så skjutsade pappa mig till Högsby och Josefine. Vi tog sedan och gick mot Filadelfia och ungdomssamlingen =) Där var det ganska mycket folk =P Vi hade andakt ganska så direkt och sedan lite fika. Satt och pratade med Josse för det mesta och även lite med Frida, men hon den muppen gick hem tidigt, mycket tidigt =(
Ju mer klockan blev ju tröttare blev vi alla. Andreas började vandra runt där nere med en tomteluva för ögonen och det gav mycket skratt. Till sist orkade han inte mer och Oliver tog över luvan. Även detta gav mycket skratt och mycket till skratt ^^ Vi spelade honom spratt hela tiden och började flytta runt möblerna och mycket annat! =D
Blev lite biljardspel ett tag för att sedan få lyssa på massa rolig musik med Oliver och Andreas! Har alla tre låtar inspelade och två av dom är filmade! Mycket roligt att se när de höll på och sjunga och vara lite allmänt galna =D

Det var skönt att få ha så här roligt och skratta!
Utan att det ska behöva vara fejkat

Bild tagen av Adam från TMU
Bilden här på Oliver och Andreas är tagen av Adam från TMU-gänget som var här i höstas! =)

( Detta är ju även första bilden jag laddar upp ^^, Det kommer att bli ändring på det så småningom! Jag msåte bara få några saker under kontroll först =P )




Kolla gärna in min bilddagbok med http://www.empez.bilddagboken.se/
Uppdaterar inte jätteofta, men det kommer också bli ändring med det så småningom =P

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja jag tycker värkligen att det ska bli ändrinng på det. :P:P

2009-01-18 @ 09:28:04
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0