Bildsammanfattning för helgen vecka 21

Visar lite bilder på det som har hänt på mina lediga dagar denna långhelg.
Har tyvärr inte träffat en enda kompis, mer än Erika som skrämde halvt ihjäl mig på stan i Kalmar.


I torsdags var vi på Öland och skulle titta på alla orkidéer där!


Fanns även en del andra blommor som fotograferades med....








Jag var tydligen också den smartaste som såg först att den stora blomman bestod av massa små små "vanliga" orkidéer.


Fredagen spenderades med shopping i Kalmar. Införskaffade mest småsaker..



    

Köpte också massa nageldekorationer ^^ Eller vad det nu heter..



Resten av helgen bestod mest utav plugg.
Söndagen blev det dock ett besök på Oskarshamns sjukhus för att magnetröntga båda mina knän.

I en sådan här tunnel fick jag åka in i. Som tur va hamnade mitt huvud precis utanför!!
 Bilden tagen från google.



Detta inlägg hade jag visst missat att publicera, därför kommer det ut väldigt sent.

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise-FOTOBLOGG

Riktigt fina bilder:D

Du får gärna gå och in och titta lite på mina bilder/min blogg och skriva vad du tycker, behöver kritik för att bli bättre:)(A)

Ha en bra kväll

Kram

2009-06-07 @ 21:36:27
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: erika

ska du säga. du är med söt :D mycket sötare än jag.

2009-06-09 @ 15:06:12
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0