Jobb + födelsedagar = juni i ett nötskal

Mina dagar består mestadels utav jobb, jobb och åter jobb.
Visst känns det lite skönt att göra nytta, men samtidigt gör jag det bara för pengarna! Jag tjänar så otroligt bra!


I helgen blir det kalas x2!
Först på lördagen för min kusins flickvän/sambo.
Sedan för mamma på söndagen!
Träffa massa släkt med andra ord.

Kompis Josse fyller år imorgon så henne hälsar vi Grattis! först av alla! =D
(Har tyvärr ingen rättvis bild på henne, därför lägger jag heller inte upp någon =P )


Hoppas alla ni andra som inte jobbar och står i och gör nytta har det bra och njuter riktigt av solen! För det hade jag gjort om jag inte hade tjänat pengar xD

Kommentarer
Postat av: erika

blogga mera :D :D

2009-07-01 @ 16:08:30
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0