Kort och onödigt

Det är precis vad detta inlägget kommer att bli.
Kort på grund av att jag ska gå och sova nu för imorgon väntar jobbet och pengarna!
Onödigt för att jag inte har något särskilt vettigt att skriva om. Men nu när jag ändå håller på så får jag väl ta upp lite saker.
Midsommarafton var hur trevlig som helst! Vänner i mängder, skratt i ännu större mängder och sömn = ingen alls.
Det är härligt när man har lov och kan dygna och skita i sömnen, den kan man ta ifatt när man dör tycker jag. Man måste ju ta vara på alla timmar man lever, inklusive de man vanligtvis sover på natten.
Men Keso och jag hade bestämt oss för att dygna och så skulle det bara bli också! Vi satt där på altanen och prata och prata, allt för att hålla oss underhållna medan vi ändå skulle vara vakna. Detta resulterade i att vi fick med oss några till på detta fiffiga påhitt!
Glada dom var på oss (A)
På grund av eller faktiskt skuller jag vilja säga Tack vare av somnbristen blev det en hel del mycket roliga samtalsämnen och skratten öste över oss i mängder!
Däremot vet jag ganska säkert att om jag skulle ta upp något här som hände under natten/morgonen skulle det nog inte bli lika roligt. Man måste helt enkelt varit med om det för att kunna skratta åt det.

Kort och gott skulle jag vilja summera denna midsommar till den bästa än så länge!
Det återkommer ju samma dag år efter år och vem vet hur dem kommer att sluta ^^



Hoppas ni alla hade det bra på midsommar, för det hade jag som ni säkert redan förstått!

Ha det bra resten av sommaren också, för det ska jag se till att ha.

Försenade midsommarKramar!!-



P.S. Detta inlägget blev ändå lite intressant och faktiskt inte så kort som jag trodde ;)  D.S.

Kommentarer
Postat av: erika

tack för en underbar midsommar på dig med :D det var super trevligt. :D

2009-06-22 @ 09:09:42
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0