Ångest.se

Jag har sån ångest så jag tror jag dör snart.
Jag har hittat ett SUPERERBJUDANDE!!! Men jag har tyvärr inte råd med allt =(

En ps2-konsoll
En handkontroll
Två gitarrer till guitar hero
Två spel till guitar hero
Två mikrofoner till singstar
Ett spel till singstar
Fyra kontroller till Buzz!
Ett spel till Buzz!

Allt detta för endast 1999 kronor!!

Men jag har inte råd med allt.

Därför undrar jag nu om kanske du är villig att köpa en del av detta, eller kanske känner du någon som vill ha det =P

Helst utav allt säljer jag en gitarr med ett spel!
KANSKE båda gitarrerna med ett spel!
KANSKE båda gitarrerna med två spel!
KANSKE men ytterst kanske singstar-mikrofonerna med spel till!


Snälla?! Någon måste det väl ändå finnas som vill ha detta =P Pris kan vi prata om tillsammans och beställa vad som är rimligt. Jag är så otroligt pepp på att köpa detta erbjudande!
Så tipsa nu alla du känner om detta som vill köpa en del utav det =P
Och så fort som möjligt!

Ha det bra, i alla fall bättre än mig som sitter här och har ångest..
Och försöker för fullt att komma på ett sätt att tjäna pengar otroligt fort =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0