Äntligen beslutat

Jag har bestämt mig för att åka till skolan imorgon och först möta, troligtvis skakiga, Jimmy på centralen för att sedan bege oss till skolan. Där ska vi fota i studion i cirka 2 timmar. Runt elva drar Jimmy hem och jag tar mig något att äta och sedan går jag till John Bauer och hälsar på Erika, får se hur länge jag stannar där. Men som det är nu, lutar det åt att jag åker hem vid kvart i ett! Men absolut senast tjugo över två!
Får se om jag hinner med stan något, borde inte göra det för då slösar jag inga pengar i onödan ^^
Så om det blir det tidiga tåget lär jag inte hamna något på stan, men blir det det senare tåget lär jag säkerligen göra det ;)
Vi får helt enkelt se hur det blir imorgon..
Hum, just nu när jag sitter här och tänker så kommer jag på att jag borde ta med mig min dator och arbeta med grafen lite.. Men hmm, jag lär aldrig orka bära på den ^^

Haha, nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka upp imorgon till skolan egentligen helt i onödan fast det kommer ändå vara nödvändigt förhoppningsvis!
=)

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0