Dagarna går fort....

Den senaste tiden har dom i alla fall gjort det =P
Idag var väl ändå en ganska lång dag, men det gick hyfsat fort. Åkte bussen hem eftersom vi fick syn på att det var skrammeltåg, blä på det.
Hem och åt lite och nu sitter jag här och gör ingen vettigt alls, jag borde se till att bli klar med mitt cd-omslag någon gång. Får bli lite senare.
Imorgon är vi lediga, men troligtvis åker jag till skolan i alla fall, fotar lite med Jimmy, (om han överlevt sin vistelse i Malmö ikväll/inatt/imorgonbitti), i studion för att öva upp mig inför på torsdag! =P Sen besöker jag troligtvis även Erika och hennes skola ett tag =P
Men detta är inte alls säkert, kanske bara blir en hemma dag.. Det tåls att tänka på så jag vet imorgon hur jag ska göra =P

Ha det bra, nu ska jag faktiskt göra lite plugg tror jag ^^


Kommentarer
Postat av: erika

kom kom kom. kom kom kom

2009-03-03 @ 20:28:22
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.s
Postat av: erika

kom kom kom. kom kom kom

2009-03-03 @ 20:34:53
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0