Graf B

Det är lektionen vi har just nu. Måste säga att det är grymt tråkigt idag =/
Handlar bara om färg, färg, färg och åter färg. Första uppgiften var väl hyfsat lätt och bra att göra. Men inte den vi ska göra nu. Ska välja några färger som ska symbolisera något företag eller hur det nu  va. Huvudvärk som bara den har jag, det är inte kul =( Jag hatar detta. Vi har nu rast eller något liknande, så egentligen borde jag väl inte sitta vid datorn eftersom jag säkert fpr mer huvudvärk utav det =P Men men här är jag i alla fall =/

Ne, får väl jobba lite nu kanske så jag blir klar med det. Men jag tänker inte lägga ner någon särskilt tid för detta och absolut inte mycket engagemang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0