Helg!

Det har varit mycket att göra denna helgen.
I fredags gjorde jag dock inte särskilt mycket, lite småplugg.
Men igår så var det full fart. Blev väckt av mamma, då blev det samma småplugg som fredagen. Sedan åt vi och lite. Efter det gick jag upp till min kusin och mina kusinbarn. De höll på att mecka med crossarna så jag skulle fota. Hoppas att jag fick något användbart nu bara, har inte hunnit att kolla igenom bilderna. När jag sedan kom hem därifrån blev det att byta till lite finare kläder sedan åkte vi mot Oskarshamn. Ner till Ernemar där jag fota lite för mitt långtidsprojekt. Sedan tvättade vi den skitiga bilen på shell. Och så for vi mot Svallidens Missionskyrka där vi skulle på invigning för att de har byggt om en hel del, satt in en hiss, gjort om hallen och bytt ut köket, som min bror och pappa har gjort därför var vi bjudna. Det började med en hel del musik och sång och lite bildspel. Sedan fick vi jättegod mat och tårta och så avslutades det med lite mer sång.
När vi sedan kom hem bytte jag om igen och så skjutsade pappa ut mig till Erika.
Där "knacka" jag på tre fyra gånger men ingen kom och öppnade så jag gick in i alla fall. =P Och där satt en massa folk i soffan sjukt irriterade, spända och en massa annat om vem som skulle vinna Melodifestivalen. Tyvärr!! var det den där sjuka operasångaren. Och hur i hela friden kunde Carolina komma tvåa?!
Jag "slapp" i alla fall flytta från Sverige, vilket jag sagt att jag skulle göra om Carolina vann. Fick höra sen att Josse också  hade tänkt att göra det och då hade vi ju kunnat flytta tillsammans ;)
Sedan blev det en massa skratt och fniss och prat på Erikas rum med Keso och Tilda. Roligt var det men sjukt flummigt! Hoppas snuttan fortfarande mår bra ^^

Idag blev jag väckt igen, och tyvärr spenderade jag för mycket tid vid datorn på morgonen. Sedan åt jag frukost väldigt sent. Sedan har det varit plugg sen dess =( Läser den himla tråkiga trafikkunskapen.
Pappa är och köper mat så snart blir det det.

Förövrigt mår jag ganska skit =/

Kommentarer
Postat av: l i s a

SV: Nej jag har inte gjort dem :) Det är min mamma :) Kanske ska visa någon dag hur hon gör :)

2009-03-15 @ 21:25:18
URL: http://lisachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0