Ingen skola idag....

Idag har jag hunnit med mycket fast det egentligen inte skulle bli så mycket.
Varför jag inte var i skolan var för att jag skulle till tandläkaren idag och det fanns inget passande tåg ner till Kalmar sen efter det.
Så idag har jag varit hos tandläkaren, skulle fotat en örn men precis när vi gått ur bilen och kommit till ett ställe då vi såg den så flög den iväg =(, men jag har ju i alla fall fått se en! =) Sedan har mamma och jag varit och handlat massa saker, varit med ärenden på banken, nu ska jag börja spara en hel del varje månad till välbehövliga saker som bland annat körkortet som lär kosta en del! Sedan så har jag bakat! =) Mums, blir nog lite fika senare ikväll! Har gjort lite andra småsaker också som bara är onödiga att skriva om ^^

Jag borde göra lite läxa nu, men vem orkar =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0