Långhelg

Ja, i fredags åkte jag hem tidigt, tidigt för att jag skulle till tandläkaren! Sedan blev det tonår på kvällen och massa snack.
Igår var vi på kalas hos mina kusinbarn Sandra och Oskar som fyllt 11 respektive 9 år. Det var god mat och god tårta!
Idag blev det till att sova lite längre och sedan så städade jag jobbet och så blev det dusch.. Nu sitter jag i min säng med datorn i knät och tv:n påslagen. Tittade på premiären av "Wipeout" och det var riktigt sjukt och roligt ^^  Nu är det "Sanningens ögonblick" och det är ju faktiskt också lite småroligt ^^

Lägger upp lite bilder från kalaset här under =)








Var tvungen att lägga denna bilden som stor direkt =P
Tycker den är så grymt kul när de samtidigt står och tittar på varandras "tårtor".
Precis som att Sandra längtar tillbaka och vill vara 9 år igen och Oskar önskar att han hade fyllt 11 år ;) Haha

En helt annan sak är att jag inte kunde komma underfund med hur jag skulle göra för att få bort reflektionerna av ljusen, som för övrigt är som små hjärtan, lite gulligt faktiskt =P
Och inte orkade eller hann jag med att ändra en massa inställningar för de skulle ju så snart blåsa ut ljusen =)



Imorgon är det måndag och skola för de flesta, men inte för mig =D För vi har KPT-dag och det är lärarnas tur att sitta i skolbänken =P
Blir att ha det skönt och mysigt här hemma. Har tänkt att jag ska göra lite läxor trots allt, men sen en massa kul också. Bland annat ska jag försöka hinna med att spela guitar hero, om jag får allt att funka inne på brorsans rum ;)
Sen ska jag ägna lite extra tid åt Zid =)

Hoppas ni får det bra imorgon för det ska jag ha =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0