Ledig måndag

Det är aldrig fel att vara ledig från skolan! =)
Idag vaknade jag runt nio helt plötsligt men ville inte gå upp, hade ju trots allt ställt klockan på halv elva.
Jag lyckades somna om men sen lite innan tio vaknar jag igen ur en dröm, ganska så mycket mardröm! =( Jag slapp ändå det hemska slutet och nu har drömmen börjat allt mer att försvinna från mitt huvud, mycket skönt.
Erika är alltid pepp på att sms:a en massa så när jag vaknade och kollade min mobil hade givetvis ett sms trillat ner =) Så lär väl bli en hel del fler under dagen! Gissar på att hennes gratis period snart är slut och då bir det grymt tråkigt =(
Jag ska nu snart ta och lira lite guitar hero om allt går som det ska!
Senare under dagen blir det tyvärr lite läxor. Men tror att jag ska ta mig en promenad med kameran ute också, det är så fint vårväder idag och en massa vårtecken har ju funnits sen länge, så varför inte passa på när man har tid att fotografera de också ;)

Hoppas ni också får en bra måndag för det ska jag ha =D

Kommentarer
Postat av: Erika

du är bara för gullig. Hoppas inte det tar slut än. men jag får fylla på med en gång då så har jag pengar och kan bomba dig i gen och du kan bomba mig :D

2009-03-09 @ 15:08:53
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0