"Lycklig"

Ja, idag har jag äntligen fått en tid till ortopedern! Ska bli skönt att få reda på vad som är felet med mitt knä / mina knän.
Idag har jag haft otroligt ont efter lunch fram tills nu. Det börjar lägga sig, men rätt som det är så "krampar" det till eller något mysko.
Ska i alla fall dit på skärtorsdagen, så blir troligtvis ingen skola då. Och sedan på kvällen så åker jag förhoppningsvis med min kusin med familj på träningsläger. För i foto så ska vi ha dokumentärfotografering och jag följer alltså mina kusinbarn som kör cross!

Ja, något mer spännande har jag inte att skriva nu..

Eller jo, jag tycker verkligen ni ska komma till Berga missionskyrka imrogon (fredag). För där blir det konsert med bandet Indevotion som kommer från Oskarshamn! Det kommer bli kul och röjigt =P
Dom spelar vid klockan 22.00, men kyrkan är öppen från 20.00.
Och är du sugen på att spela innebandy kan du redan vid 19.30 gå till Berga sporthall och spela! =)
Skulle vara kul om många kom =)


Ha en bra dag, ikväll ska jag sova tidigt, runt nio faktiskt!
Ska nog gå och duscha nu så slipper jag göra det imorgon bitti ^^

Kommentarer
Postat av: erika

Jag kommer :D

2009-03-19 @ 21:05:25
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0