Min bloggdesign..

Jag måste någon dag ta och fixa en massa med min bloggdesign!
Just nu hatar jag den svarta ramen som blir runt mina bilder, måste ta reda på hur man kan ta bort den och sedan göra det med ;)
Någon annat jag funderat på att någon fixa är en egen header! Vilket kommer ta ett bra tag men ändå ;) Det är ju tanken som räknas brukar man säga (A)
Vill även göra själva textfältet större eller bredare kanske man ska säga!
Utöver det har jag just nu inget mer att klaga på.

Om ni stör et på något eller har förslag till vad jag kan göra så fäll gärna en kommentar om det så jag vet! Inspiration behövs alltid och det uppskattas!!



För övrigt tycker jag att mitt bloggade flyter på rätt bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0