Mycket att stå i....

Åkte till Oskarshamn idag, till mammas jobb och hjälpte henne att sätta upp gardiner och lite. Sen så åkte vi runt lite och tittade på några hus där, jag tror det var, min mammas farfars fars far hade bott. Det var min moster Ette som hade fått reda på det. Husen var i alla fall jättemysiga och skulle kunna tänka mig att bo i ett sådant någon/några veckor på en sommar =P Även att det låg helt öde!
Sedan så var jag och fotade till mitt långtidsprojekt..
Blev lite annat ganska så ointressant sen. Körde hem och blev massa tv-tittande och mat.
Nu sitter jag här och ska snart plugga =( Inte kul vill jag inte påstå.

Kvällen igår var i alla fall fantastisk =) Mycket prat och skratt. Jättebra konsert med Indevotion! Bilder kanske kommer en annan dag =P Sedan ännu mera prat. =)

Hoppas att nästa vecka kommer gå fortare än denna, det har typ hela tiden känts som att det varit fredag, hur hemskt som helst. Men nu är det i alla fall helg igen! =) Jag är ju även ledig på tisdag så det ska bli skönt!


Hoppas i alla fall att vi har haft en bra vecka och får en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0