Onsdag och våffeldag!

Idag blir det inte så mycket löpande text. Eftersom min otur även varit framme idag så blir det två listor som får ersätta allt annat!

Tur!
Sovmorgon!
Våfflor i matan skulle va gott! Men det vi fick är inte värt att kallas våffla
Slutade tidigt och åkte tjugo över två tåget hem
Blev klar med min sista affisch i mdk:n efter mycket om och men
Slapp Berga Blås idag!
Åt glass!

Otur!
Jobbig graf som vi knappt fick ta rast ifrån
Kallt väder
Trött
Våfflan i matan var inte god
Mådde dåligt på tåget hem
Cykla hem från stationen i motvind =(
Tvungen att göra klart min sista affisch i mdk:n
Inga våfflor hemma idag =(
Mitt virusprogram gick ut idag =(
Började må sämre nämare kvällen
När jag sedan skulle gå och lägga mig hade jag så sjukt ont i halsen och den kändes helt svullen. Kunde knappt andas med munnen eller svälja.
Tog evigheter innan jag somnade
Vaknade miljarder med gånger under hela natten



Det är uppdaterat för sent jag vet =P Men eftersom jag mådde så dåligt igår kväll kunde jag inte sätta mig vid datorn och skriva klart det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0